Jak pozvat pacienty na pravidelnou prohlídku?

Často se nás ptáte, jak pozvat pacienty na pravidelnou prohlídku pomocí hromadné SMS zprávy. Připravili jsme pro vás návod, jak na to a jednoduchý přehled filtrů v sekci Marketing.

Jak pozvat pacienty na pravidelnou prohlídku?

Víte, že pokud použijete filtr "Datum poslední návštěvy", filtr zároveň vybere klienty, kteří nemají v budoucnu naplánovanou danou službu?

V XDENT - sekce Marketing - Nová kampaň můžete klienty jednoduše vyfiltrovat a odeslat jim hromadnou SMS zprávu. Hromadnou SMS zprávu můžete využít např. pro připomenutí preventivní prohlídky či recall na DH, v případě onemocnění lékaře, atd. 

1 Výběr filtru Při vytváření SMS kampaně zvolíte filtr umožňující vybrat klienty dle požadovaného kritéria.

Např. filtr „datum poslední návštěvy“ vám umožní zobrazit všechny klienty, kteří se za zvolené časové období dostavili na danou službu ve vaší ordinaci a zároveň nemají tuto službu naplánovanou v kalendáři.

Obdobně funguje i filtr "Kódy vykázané na pojišťovnu". Ten vybere pacienty, kteří zároveň nemají daný kód vykázaný na pojišťovnu po zvoleném období.

2 Kombinace filtrůV XDENT můžete využít i kombinace několika filtrů.

Např. pokud bude mít daná pojišťovna cenové zvýhodnění pro všechny ženy ve věku od 18 do 30 let, tak vyberete filtry „pojišťovna“, „pohlaví“ a „věk“.

3 Význam filtrů

  • Pojišťovna - vyfiltruje klienty zvolené pojišťovny. Můžete vybrat více pojišťoven.
  • Pohlaví - vyfiltruje klienty dle pohlaví.
  • Věk - vyfiltruje klienty dle věku.
  • Datum poslední návštěvy - vyfiltruje klienty dle poslední návštěvy ordinace za vybrané období a zároveň filtr vybere pacienty, kteří nemají tuto službu naplánovanou v kalendáři. Můžete vybrat více služeb.
  • Lékař - vyfiltruje klienty dle ošetřujícího lékaře. Můžete vybrat více lékařů či DH.
  • Narozeniny - vyfiltruje klienty dle data narození.
  • Datum objednání - vyfiltruje klienty dle data objednání.
  • Příslušnost - vyfiltruje klienty dle příslušnosti „náš“ či „cizí“ pacient. "Cizí“ pacient může znamenat, že pacient není zaregistrován nebo může být cizinec. Toto označení se dá upravit v kartě pacienta.
  • Plánování - vyfiltruje klienty dle plánované služby za vybrané období. (V kartě pacienta, záložka „plánování“, naleznete možnost naplánovat ošetření pacienta např. na preventivní prohlídku za šest měsíců. Tento termín je pouze orientační a není v kalendáři.)
  • Kódy vykázané na pojišťovnu - vyfiltruje klienty dle vykázaných kódů na příslušnou pojišťovnu. Zároveň filtr vybere pacienty, kteří nemají daný kód vykázaný na pojišťovnu po zvoleném období.
  • Skupiny - vyfiltruje klienty dle definovaných skupin (tagů) pacientů
  • Datum posledního zdravotního záznamu - vyfiltruje klienty dle posledního záznamu v dekurzu.
  • Účet na iklient.cz - vyfiltruje klienty používajících službu iklient.cz.
Případová studie

1. Pozvánka na preventivní prohlídku

Recepční by ráda oslovila pacienty, kteří mají nárok na preventivní prohlídku. Při vytváření SMS marketingové kampaně přemýšlí nad výběrem dvou filtrů, "datum poslední návštěvy" a "kódy vykázané na pojišťovnu". Jelikož se v naší nápovědě dozvěděla, že "datum poslední návštěvy" je vázán na služby z kalendáře, nakonec se rozhodne vyfiltrovat pacienty podle filtru "Kódy vykázané na pojišťovnu". Má tak jistotu, že opravdu vybere jen ty, kteří mají na pravidelnou preventivní prohlídku nárok.

2. Pozvánka na recall dentální hygieny

Dentální hygienistka se rozhodla pozvat pacienty na recall hygieny. Pacienty si vyfiltruje podle filtru "Datum poslední návštěvy" v kalendáři. Ví, že si může při filtrování vybrat i více služeb najednou např. vstupní dentální hygiena, recall dentální hygieny. XDENT jí navíc vyfiltruje pacienty, kteří zároveň nemají tuto službu naplánovanou v kalendáři, díky tomu pak hygienistka rychle a jednoduše odešle kampaň na pár kliků přímo z XDENT.

TOP V XDENT Nápověda naleznete nově ukázkové video i PDF k sekci Marketing.

Naše vize

K efektivní a prosperující ordinaci nestačí jen software. Proto jsme vytvořili unikátní Premium program, který kombinuje management, marketing, ergonomii a především analytické nástroje pro zpracování informací přímo ze stomatologického software XDENT v reálném čase.

elements eye