1 Boční panel – Čekárna
Nová sekce Čekárna: Představujeme Vám zcela novou sekci Čekárna, která usnadňuje správu rezervací na aktuální den. Tato funkce se nachází v bočním panelu v záložce Čekárna a zobrazuje všechny rezervace dne se stavem „Čekající“. Kliknutím na klienta jej můžete vyhledat v bočním panelu, ověřit stav registrace nebo otevřít jeho objednávku v kalendáři. Dále můžete zjistit, zda má klient vyplněné potřebné formuláře, zda jsou nějaké expirované a případně je můžete rovnou odeslat k vyplnění / podepsání.
2 Nastavení – Zaměstnanci
Viditelnost poboček v pokladně: Nově můžete omezit viditelnost poboček v pokladně výběrem konkrétních poboček. Zaměstnanec vždy uvidí alespoň pobočku, do které patří a k ní ty pobočky, které má vybrané v nastavení oprávnění.
Pojišťovna: Přidali jsme možnost omezit vykazování vybraných kódů v nastavení pojišťovny. Nově je k dispozici sloupec „Vynutit kontrolu“, který zajistí, že kód nebude možné vykázat, pokud nebudou dodržena specifikovaná pravidla.
Kalendář - Výjimky trvání služeb: Nyní můžete nastavit individuální trvání každé služby a zohlednit tak rychlost, jakou ji konkrétní zaměstnanec vykonává. Výjimky se projeví v kalendáři a také v online rezervacích.
Kalendář - Výběr služeb: Nově můžete vybrat, které služby budou dostupné v kalendáři a v online rezervacích pro konkrétní otevírací doby.
Skupiny zaměstnanců: Nově lze vytvářet skupiny zaměstnanců, které se následně dají využít v kalendáři pro lepší přehled.
3 Nastavení – Služby
Pořadí služeb: Přidali jsme nové tlačítko „Upravit pořadí“, které přepne tabulku služeb do režimu úprav, kde můžete služby snadno přeuspořádat.
Skupiny služeb: Přibyla nová záložka Skupiny, ve které lze vytvořit skupiny služeb. Tyto skupiny pak můžete zobrazit v online rezervacích, což usnadní výběr a orientaci klientům.
Detail služby: V záložce Pobočka lze pro každou pobočku nastavit, jaké formuláře se mají automaticky odesílat před nebo po objednávce klienta. Můžete také určit, kolik dní před/po se e-mail odešle. V odeslaném e-mailu klient nalezne informace o službě, na kterou je objednaný, a seznam formulářů, které je potřeba vyplnit. E-mail obsahuje také odkaz do aplikace iklient, kde klient může dané formuláře vyplnit.
Přihlášení iklient: V detailu služby nyní najdete zaškrtávátko „Vyžaduje přihlášení iklient“, které určuje, zda služba při online rezervaci bude viditelná pro všechny uživatele, nebo pouze pro ty, kteří jsou přihlášeni pomocí iklient účtu.
4 Nastavení – Rezervace
V důsledku změn v nastavení služeb, se změnilo i nastavení rezervací, kde zůstal pouze název rezervační stránky a tlačítko, které přesměruje na web pro online rezervace. Původní nastavení byla přesunuta pod jednotlivé pobočky.
5 Nastavení – Firemní
Online rezervace: V části Online rezervace nyní najdete nové záložky „Pravidla“ a „Rezervační formulář“, které byly přesunuty z nastavení rezervací. Nastavení rezervačního formuláře se tedy nově provádí přímo v nastavení pobočky. Novinkou je i možnost přidat URL odkaz na GDPR a upravit chování rezervací pro přihlášené uživatele pomocí iklient účtu.
Pokladna - Sloučení položek dokladu: Touto funkcí lze sloučit všechny položky na dokladu pod jednu položku Platba za ošetření (Specializace pobočky). Tato funkce je dostupná prostřednictvím přepínače „Sloučení všech položek dokladu do jedné položky“.
Razítko a podpis na pokladních dokladech: Do nastavení pobočky jsme přidali možnost přidat razítko a podpis, které se automaticky vkládají do tiskopisů dokladů.
6 Pokladna
Vyhledávání dokladů: Pokud máte čtečku QR kódů, můžete nyní využít funkci vyhledávání v pokladně tak, že načtete QR kód do vyhledávání tabulky. Pokladna pak automaticky vyhledá daný doklad na základě načteného kódu.
7 Statistika – Pojišťovna
Rozšířená statistika pojišťovny: Přidali jsme možnost rozšířeného exportu, který je rozdělený podle klientů a obsahuje diagnózy i vykázané kódy.
8 Karta klienta – Plánování
Požadavek na objednání: Nově můžete v kartě klienta, v záložce Plánování, vytvořit požadavek na objednání. V rámci tohoto požadavku můžete specifikovat, zda se má klient objednat sám, nebo zda ho objedná recepce, vybrat kalendář a zvolit službu, na kterou se má objednat.
Vazba objednávky na plán: Při vytváření objednávky klienta v kalendáři máte možnost přiřadit objednávku k plánu.
Online rezervace: Pokud se plán vytvoří se zvolenou možností, že se má klient objednat sám, zašle se mu e-mail s odkazem na online rezervaci, včetně služby a kalendáře.
Modul s požadavky na objednání: V Přehledu máte k dispozici nový modul, který zobrazuje požadavky na objednání, rozdělené na recepci a klienty. V modulu můžete otevřít klienta v bočním panelu, kde je vidět požadavek na objednání v plánování. Kliknutím na plán s požadavkem se otevře kalendář s připravenou objednávkou ve schránce, kterou lze snadno vložit do kalendáře.
9 Kalendář
Přepínání mezi kalendáři: Nově můžete přepínat pomocí tlačítka, zda chcete při výběru kalendáře mít rozdělení podle poboček nebo podle skupin zaměstnanců.
Globální vyhledávač termínů: Pomocí tlačítka lupy můžete vyhledávat dostupné termíny napříč vybranými kalendáři.
Detail rezervace: Detail nyní zobrazuje aktuální denní směnu zaměstnance.
Děkujeme Vám za spolupráci a zpětnou vazbu, díky které můžeme neustále zlepšovat naše služby. Věříme, že tyto nové funkce Vám usnadní každodenní práci.
TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!