Novinky a aktualizace XDENT - 09/24

S potěšením Vám představujeme nová vylepšení v systému XDENT, které Vám usnadní každodenní práci a zlepší správu služeb, rezervací i pokladny.

Novinky a aktualizace XDENT

1 Boční panel – Čekárna

Nová sekce Čekárna: Představujeme Vám zcela novou sekci Čekárna, která usnadňuje správu rezervací na aktuální den. Tato funkce se nachází v bočním panelu v záložce Čekárna a zobrazuje všechny rezervace dne se stavem „Čekající“. Kliknutím na klienta jej můžete vyhledat v bočním panelu, ověřit stav registrace nebo otevřít jeho objednávku v kalendáři. Dále můžete zjistit, zda má klient vyplněné potřebné formuláře, zda jsou nějaké expirované a případně je můžete rovnou odeslat k vyplnění / podepsání.

Cekarna


2 Nastavení – Zaměstnanci

Viditelnost poboček v pokladně: Nově můžete omezit viditelnost poboček v pokladně výběrem konkrétních poboček. Zaměstnanec vždy uvidí alespoň pobočku, do které patří a k ní ty pobočky, které má vybrané v nastavení oprávnění.

Pojišťovna: Přidali jsme možnost omezit vykazování vybraných kódů v nastavení pojišťovny. Nově je k dispozici sloupec „Vynutit kontrolu“, který zajistí, že kód nebude možné vykázat, pokud nebudou dodržena specifikovaná pravidla.

Kalendář - Výjimky trvání služeb: Nyní můžete nastavit individuální trvání každé služby a zohlednit tak rychlost, jakou ji konkrétní zaměstnanec vykonává. Výjimky se projeví v kalendáři a také v online rezervacích.

Kalendář - Výběr služeb: Nově můžete vybrat, které služby budou dostupné v kalendáři a v online rezervacích pro konkrétní otevírací doby.

Skupiny zaměstnanců: Nově lze vytvářet skupiny zaměstnanců, které se následně dají využít v kalendáři pro lepší přehled.


3 Nastavení – Služby

Pořadí služeb: Přidali jsme nové tlačítko „Upravit pořadí“, které přepne tabulku služeb do režimu úprav, kde můžete služby snadno přeuspořádat.

Skupiny služeb: Přibyla nová záložka Skupiny, ve které lze vytvořit skupiny služeb. Tyto skupiny pak můžete zobrazit v online rezervacích, což usnadní výběr a orientaci klientům.

Detail služby: V záložce Pobočka lze pro každou pobočku nastavit, jaké formuláře se mají automaticky odesílat před nebo po objednávce klienta. Můžete také určit, kolik dní před/po se e-mail odešle. V odeslaném e-mailu klient nalezne informace o službě, na kterou je objednaný, a seznam formulářů, které je potřeba vyplnit. E-mail obsahuje také odkaz do aplikace iklient, kde klient může dané formuláře vyplnit.

Fomulare_odeslani

Přihlášení iklient: V detailu služby nyní najdete zaškrtávátko „Vyžaduje přihlášení iklient“, které určuje, zda služba při online rezervaci bude viditelná pro všechny uživatele, nebo pouze pro ty, kteří jsou přihlášeni pomocí iklient účtu.

iklient


4 Nastavení – Rezervace

V důsledku změn v nastavení služeb, se změnilo i nastavení rezervací, kde zůstal pouze název rezervační stránky a tlačítko, které přesměruje na web pro online rezervace. Původní nastavení byla přesunuta pod jednotlivé pobočky.

rezervacenastaveni

5 Nastavení – Firemní

Online rezervace: V části Online rezervace nyní najdete nové záložky „Pravidla“ a „Rezervační formulář“, které byly přesunuty z nastavení rezervací. Nastavení rezervačního formuláře se tedy nově provádí přímo v nastavení pobočky. Novinkou je i možnost přidat URL odkaz na GDPR a upravit chování rezervací pro přihlášené uživatele pomocí iklient účtu.

Pobocka_nastaveni

Pokladna - Sloučení položek dokladu: Touto funkcí lze sloučit všechny položky na dokladu pod jednu položku Platba za ošetření (Specializace pobočky). Tato funkce je dostupná prostřednictvím přepínače „Sloučení všech položek dokladu do jedné položky“.

Razítko a podpis na pokladních dokladech: Do nastavení pobočky jsme přidali možnost přidat razítko a podpis, které se automaticky vkládají do tiskopisů dokladů.


6 Pokladna

Vyhledávání dokladů: Pokud máte čtečku QR kódů, můžete nyní využít funkci vyhledávání v pokladně tak, že načtete QR kód do vyhledávání tabulky. Pokladna pak automaticky vyhledá daný doklad na základě načteného kódu.


7 Statistika – Pojišťovna

Rozšířená statistika pojišťovny: Přidali jsme možnost rozšířeného exportu, který je rozdělený podle klientů a obsahuje diagnózy i vykázané kódy.


8 Karta klienta – Plánování

Požadavek na objednání: Nově můžete v kartě klienta, v záložce Plánování, vytvořit požadavek na objednání. V rámci tohoto požadavku můžete specifikovat, zda se má klient objednat sám, nebo zda ho objedná recepce, vybrat kalendář a zvolit službu, na kterou se má objednat.

Planovani

Vazba objednávky na plán: Při vytváření objednávky klienta v kalendáři máte možnost přiřadit objednávku k plánu.

Online rezervace: Pokud se plán vytvoří se zvolenou možností, že se má klient objednat sám, zašle se mu e-mail s odkazem na online rezervaci, včetně služby a kalendáře.

Modul s požadavky na objednání: V Přehledu máte k dispozici nový modul, který zobrazuje požadavky na objednání, rozdělené na recepci a klienty. V modulu můžete otevřít klienta v bočním panelu, kde je vidět požadavek na objednání v plánování. Kliknutím na plán s požadavkem se otevře kalendář s připravenou objednávkou ve schránce, kterou lze snadno vložit do kalendáře.

Widget


9 Kalendář

Přepínání mezi kalendáři: Nově můžete přepínat pomocí tlačítka, zda chcete při výběru kalendáře mít rozdělení podle poboček nebo podle skupin zaměstnanců.

Globální vyhledávač termínů: Pomocí tlačítka lupy můžete vyhledávat dostupné termíny napříč vybranými kalendáři.

Detail rezervace: Detail nyní zobrazuje aktuální denní směnu zaměstnance.


Děkujeme Vám za spolupráci a zpětnou vazbu, díky které můžeme neustále zlepšovat naše služby. Věříme, že tyto nové funkce Vám usnadní každodenní práci.


TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!

Naše vize

K efektivní a prosperující ordinaci nestačí jen software. Proto jsme vytvořili unikátní Premium program, který kombinuje management, marketing, ergonomii a především analytické nástroje pro zpracování informací přímo ze stomatologického software XDENT v reálném čase.

elements eye