Ideální proces objednání pacienta

Máte v ordinaci bludný kruh nebo jasně definovaný postup? Podívejte se s námi na ideální proces objednání pacienta.

Ideální proces objednání pacienta

Jasně definované role

Pokud má personál jasně rozdělené role a odpovědnost za jednotlivé body v procesu objednání pacienta, dělá méně chyb a pomáhá držet vytížení ordinace na maximu.

Personál, díky XDENT může jednotlivé body řešit rychle a přehledně. 

Iba trénink robí majstrov

Co máte naučené a natrénované děláte rychle, bez stresu a chyb. Žádný učený z nebe nespadl proto trénujte v týmu, celý tým musí vědět co se děje a jaký bude další postup.

Čím více budou jednotlivé kroky automatizovány budou efektivnější a opět bez chyb.

Jak by měl vypadat ideální proces objednání pacienta?

1 Postranní panel Ještě před objednáním znáte historii pacienta, rychle a na klik. Stačí si opsat telefonní číslo do postranního panelu a ihned víte, jestli je pacient nechudič, dlužník či VIP pacient. 

2 Automatické odeslání SMS z XDENT Objednaný pacient dostane připomínací SMS 2-3 dny předem. Dnes už běžný standard ve všech službách, nejen ve zdravotnictví. Pamatujte že, připomenutím termínu formou SMS také eliminujete nechodiče.

3 Potvrzení termínu podle odpovědi pacientaPotvrzení termínu formou SMS XDENT sám vyhodnocuje pomocí speciálního systému s umělou inteligencí. Na základě odpovědi pacienta dokáže rozpoznat jestli dorazí či ne. 

4 Nepotvrzení termínu Zapomněl pacient odepsat, nebo na termín nedorazí? Pokud pacient nepotvrdí vyzveme ho pomocí telefonu či SMS, jinak termín propadá.

5 Waiting list V případě změny termínu či nepotvrzení musíme okamžitě hledat náhradu. Waiting list nám pomůže najít rychle vhodné náhradníky. 

Naše vize

K efektivní a prosperující ordinaci nestačí jen software. Proto jsme vytvořili unikátní Premium program, který kombinuje management, marketing, ergonomii a především analytické nástroje pro zpracování informací přímo ze stomatologického software XDENT v reálném čase.

elements eye