Virtuální ústředna

Díky propojení přímo s XDENT bude mít vaše recepce všechny informace o pacientovi na jednom místě!

Virtuální ústředna

Pouze pro klienty XDENT!

Byznys vaší ordinace začíná komunikací, chytrou komunikací. Představujeme vám skvělý nástroj, díky kterému budete moci komunikovat s pacienty nejefektivnějším možným způsobem. Představte si, že vidíte informace o volajícím pacientovi přímo v XDENT! Díky tomu víte, již při zaznění telefonu, kdo vám volá – nechodič, dlužník čí VIP pacient?

S naší novou službou zvýšíte nejen vaši produktivitu, ale zlepšíte i marketing ordinace a budete působit profesionálně! Evidujte telefony pacientů chytře a na jednom místě přímo v XDENT.

Pouze za:

399 Kč měsíčně

* Poplatek za nastavení telefonní ústředny v ordinaci 1.999 Kč

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Virtuální ústředna je komunikační technologie, která propojuje VoIP telefony přímo s XDENT.

Díky propojení XDENT s voláním pacienta už při zazvonění víte, kdo vám volá, zda jde o pacienta nechodiče či dlužníka a další užitečné informace pro objednání pacienta. Také víte, s kým a kdy jste mluvili.

V XDENT máte přehled jak příchozích, tak i nepřijatých hovorů. V evidenci nepřijatých hovorů můžete využít příznaku pro „zpracování hovoru“, díky tomu budete mít jednoduchý přehled o vyřízených telefonátech pacientů. Také si odtud můžete vytvořit úkol s termínem či můžete zavolat pacientovi přímo z XDENT! Již nebudete muset opisovat telefonní číslo z XDENT do vašeho telefonu.

Vaše firemní telefonní číslo vám zůstává, případně můžete mít sloučeno několik stávajících čísel do jednoho. Díky tomu můžete efektivně vyřizovat příchozí hovory pacientů a eliminovat nepřijaté hovory do ordinace.

Pro volné ruce zdravotních sester či recepčních můžete navíc doplnit telefony o Bluetooth náhlavní soupravy.

Pro zprovoznění této služby je potřeba zakoupení VoIP telefonu. Technické zavedení telefonní ústředny v ordinaci zajistíme ve spolupráci s Vámi.

  • Telefonáty pacientů evidujete a vyřizujete na jednom místě
  • Vždy při zaznění telefonu víte, kdo vám volá
  • Přehled příchozích a nepřijatých hovorů pacientů přímo v prostředí XDENT
  • Nepřijaté hovory můžete označit příznakem „pro zpracování“
  • Vytvoříte úkol z hovoru jedním kliknutím
  • Volání pacientovi přímo z XDENT, díky tomu již nebudete muset opisovat telefonní číslo z XDENT do vašeho telefonu
  • Stávající firemní číslo vám zůstává, případně můžete mít sloučeno do sebe několik stávajících čísel
Virtuální ústředna - objednání