Pravidla zasílání SMS připomenutí

Přinášíme seznam pravidel odesílání SMS připomínek z XDENT.

Pravidla zasílání SMS zpráv

1 Pokud změníte rezervaci v kalendáři, upraví se i odeslání připomínací SMS, tj. pokud je SMS na pozítří a vy máte nastaveno 24 hodin předem, měla by se SMS odeslat zítra, ale když posunete rezervaci už třeba na dnešní den, tak se SMS neodešle, protože se měla automaticky odeslat už předevčírem, a to už nejde.

2 Pokud se ve stejný den mají odeslat 2 a více SMS v rámci jedné ordinace (např. maminka s dětmi, nebo pacient jde nejprve na dentální hygienu a pak na zákrok), tak se vždy odešle jedna SMS s dřívějším termínem návštěvy.

3 Pacient ve stejný den může od nás dostat 2 připomínkové SMS. Např. máte nastaveno odeslání SMS 3 dny předem a pacient se má dostavit v pondělí a úterý. Ta pondělní návštěva vychází jako připomenutí na pátek a úterní na sobotu. O víkendu ale SMS neposíláme, takže jí pošleme také v pátek. Klient tak obdrží v pátek 2 SMS na pondělní a úterní termín.

4 Připomínkové SMS se vzhledem (nejen) k bezpečnosti odesílají nejdříve v 9 hodin dopoledne a nejpozději do 20h.

5 Připomínkové SMS se odesílají v pravidelně opakující se intervaly. Může se tak stát, že v pondělí recepce někoho kolem 11h dopoledne objedná na středu a klient v zápětí obdrží SMS, protože se trefila přesně do toho intervalu na odeslání SMS.

6 Nikdy neodesíláme SMS během víkendů. Tj. když to dle nastavení vyjde na sobotu nebo neděli, tak odešleme SMS buď v pátek nebo v pondělí. Typicky může být nastavení 2 dny předem a klient je objednán na pondělí a úterý. SMS na pondělí odejde v pátek, úterní odejde až v pondělí.

7 Může se stát, že klient chodí k více zubním lékařům nebo hygienistkám, kteří mají XDENT a je objednán ve stejný den k oběma. Pak mu přijdou 2 SMS, od každého zvlášť.

8 Když si přenastavíte dobu odesílání v XDENT (místo např. 48h na 72h), tak se to promítne na všechny objednávky do budoucna s ohledem na nové nastavení času.

9 Pokud se klient v pondělí objedná na úterý, ale máte nastaveno odesílání SMS 2 dny předem, vychází to tak, že jim měla odejít SMS včera. SMS v tomto případě neodesíláme. Také pokud se dnes objednal na dnešek, SMS neodesíláme, předpokládáme, že si klient pamatuje, že se dnes objednal na dnešní den. :-)

10 Neodesíláme SMS na pevné linky, i když to lze (SMS se pak chová tak, že zazvoní telefon a po jeho zvednutí automat přečte SMS, což bývá ve většině případů nesrozumitelné).

11 Neodesíláme SMS na chybná mobilní čísla.

12 I když obdržíme od operátora zprávu o nedoručitelnosti (a tato doba je velice odlišná - záleží na operátorovi, mobilním zařízení, to kde se člověk nachází atp.), tuto informaci nepředáváme klientovi, dozvíme se to s velkým zpožděním v řádek jednotek dnů, zpravidla když už měl být dávno klient u lékaře. Operátor se pokouší sám i několikrát SMS odeslat v různých intervalech, pokud je člověk nedostupný. Problematické bývá např. pokud je pacient někde v cizině i mimo EU a má nedostupný telefon, nebo je v letadle atp. Pak ta SMS skutečně nemusí dorazit nebo může přijít i vícekrát. Ale to je vždy na operátorovi. Z XDENT vždy odejde 1x.

13 Státní svátky prozatím nezohledňujeme.


Naše vize

K efektivní a prosperující ordinaci nestačí jen software. Proto jsme vytvořili unikátní Premium program, který kombinuje management, marketing, ergonomii a především analytické nástroje pro zpracování informací přímo ze stomatologického software XDENT v reálném čase.

elements eye