1 Nové možnosti exportů ve statistice
V sekci Statistika – Zaměstnanci nyní můžete Vaše zobrazení exportovat nejen do CSV, ale také do XLS! A export je nově možný také místo tisku u položek Tisk dle typu úhrady/položek. Zobrazený seznam snadno exportujete do obou nejvíce používaných formátů.
2 Rychlé zobrazení objednávaného pacienta v bočním panelu
Jistě znáte možnost rychlého natažení pacienta z bočního panelu při tvorbě nové objednávky. Nyní to lze i obráceně, když tedy zadáte do objednávky pacienta, přes nové tlačítko „Otevřít v bočním panelu“ si okamžitě zobrazíte důležité informace o klientovi v bočním panelu.
3 Informace o ošetřujícím lékaři v bočním panelu
Recepce při otevření pacienta v bočním panelu okamžitě vidí, ke kterému lékaři pacient chodí. Odpadá tak nutnost prokliku do karty pacienta a hned víte, do kterého kalendáře klienta objednat.
4 Vytvoření nového dodavatele přímo ve skladu
Když si objednáte zboží od nového dodavatele a začnete naskladňovat zboží, můžete si dodavatele vytvořit již přímo v sekci Sklad. Nemusíte již do nastavení pokladny, kde se přidávají partneři, ale vše nyní uděláte na jednom místě.
5 Cizí pojištění nyní ihned viditelné
Často řešíte, zda má pacient české pojištění? Stalo se Vám někdy, že jste přehlédli, že pacient není pojištěn v ČR? Nyní Vám zobrazíme viditelně v kartě pacienta, že má cizí pojištění, takže se Vám to již nestane.
6 Hromadné označení položek, které lze vyhledat
V sekci Nastavení – Pokladna máte u výkonů a materiálů možnost hromadně označit položky, které lze poté vyhledat při tvorbě dokladu. Nemusíte tak již jednotlivě položky rozklikávat a zaškrtávat po jedné.
7 Kopírování nastavení oprávnění
Přijímáte nového zaměstnance a chcete, aby měl stejná oprávnění jako jeho kolega na stejné pozici? Nyní maličkost! V kartě zaměstnance (Nastavení – Zaměstnanci – Oprávnění) máte nyní kromě rolí také možnost přiřadit oprávnění podle jiného uživatele. Stačí tedy nastavit pro danou pozici pouze jednou.
TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!