1 Odeslání dokladu emailem a sdílení do iklienta
Nově přibyla funkce na odeslání dokladu z pokladny a karty pacienta rovnou do emailu, nebo do iKlienta.
Nastavení šablony pro zasílání dokladu na email provedete v Nastavení → Notifikace. Zároveň, pokud by se Vám stalo, že si jakoukoli email šablonu smažete, dá se na "kliknutí" obnovit výchozí.
2 Reset hesla do klientské zóny iklient
Reset hesla se výrazně zjednodušil. Nyní dorazí pouze jedna SMS, pomocí které klient může změnit heslo bez dalších složitostí.
3 Skrytá poznámka
Skrytá poznámka slouží pro uložení veškerých informací, které nemá klient vidět. Pro editaci této poznámky je potřeba kliknout na tlačítko "Upravit" na kartě klienta a přejít na záložku "Doplňující informace". Jak poznáte, že má klient na kartě skryté informace? Změní se barva ikony v sekci "Poznámky" ze šedé na červenou.
4 Kontrola rodného čísla, emailu a telefonního čísla
Stalo se Vám, že v kartotéce vznikla duplicita pacienta? Těm dnům je konec.
Nově pro Vás zobrazujeme u jakého pacienta máte zadané stejné rodné číslo, telefonní číslo, nebo email.
5 Marketing
Při vytváření kampaně lze aktuálně pomocí tlačítka "TEST" zkontrolovat vzhled zprávy. Tím se vyvarujete případných chyb v SMS.
6 Několik novinek v sekci Nastavení
Zaměstnanci - do přehledu zaměstnanců byl nově přidán sloupec s IČP
Oprávnění - Přes ADMIN účet můžete libovolným zaměstnancům povolit, aby spravovali oprávnění ostatních zaměstnanců ze svého účtu, ve Vaší nepřítomnosti.
Stačí v oprávnění daného účtu "zaškrtnout" Přehled zaměstnanců a nastavit co přesně může spravovat.
Dále je možné zvolit, jestli může zaměstnanec upravovat svůj kalendář, nebo kalendáře ostatních zaměstnanců.
Skrytí nepotřebných sekcí v hlavním menu - Chcete svým zaměstnancům ulehčit práci v XDENTu a zbytečně jim nezobrazovat sekce, do kterých nemají přístup? Stačí v oprávnění "zaškrtnout" Skrýt položky menu
Elektronický podpis & eRecept - nastavení obou sekcí přesunuto do Přehledu zaměstnance.
Číselníky - u tabulky "Výkony" přibyl sloupec s cenou daného výkonu a byla přidána funkce na export vyfiltrovaných položek do CSV, TXT a XLS formátu.
7 Partneři v sekcích SKLAD / POKLADNA / KARTA ZAŘÍZENÍ
Všude, kde se pracuje s partnery, byla přidána možnost zařadit daného partnera do sekce (např. lékař, lékařské pracoviště, dodavatel, servisní společnost a jiné).
8 TABLETY & FORMULÁŘE
Změna proběhla i na straně elektronických formulářů. Aktuálně se propisují anamnézy ze všech formulářů, kde se nachází pole označené jako anamnéza. Pro usnadnění a přehlednost při editaci formuláře se nově ukazuje typ pole (anamnéza/alergie a rizika) a zda je pole povinné.
TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!