Potřebujete pomoc?
Jsme tu pro vás.
Kontaktovat nás můžete pondělí až pátek od 8:00 do 16:00. O víkendech nejsme k dispozici.
Poradíme, vysvětlíme, vyřešíme.

Pracovní doba
Po-Pá: 8-16Sobota: zavřenoNeděle: zavřeno

Komunitní centrum
Rady od uživatelů a sdílení zkušeností přímo v aplikaci.

Často kladené otázky
Najděte odpověď dřív, než nám zavoláte.
Internet, zabezpečení, požadavky
Co když mi nejde v ordinaci internet?
Nic se neděje. Předpokládáme, že v dnešní době máte po ruce smartphone, kde je běžně k dispozici internetové připojení. Máte možnost nasdílet si internetové připojení přes Váš telefon pomocí tzv. „hotspot“. Nebo můžete XDENT samozřejmě spustit v telefonu. Existují také „routery“, které mohou mít v sobě SIM kartu a v případě výpadku internetu přes hlavního poskytovatele se přepne automaticky na internet přes SIM.
Jaké jsou minimální požadavky na rychlost internetového připojení?
XDENT je navržen tak, aby pohodlně fungoval i na mobilním připojení 3G. Minimální rychlosti jsou 5 Mb stahování a 0,5 Mb odesílání. Dnešním standardem jsou však mnohem vyšší rychlosti – 40 Mb download a 4 Mb upload.
Mohu mít svá data zálohovaná u sebe?
Ano, kdykoli. Vaše data jsou vaše data. V systému XDENT máte možnost požádat o zálohu svých dat, která bude po skončení k dispozici ke stažení. Formát datů je ze zákona ve formátu CSV, který je čitelný jiným softwarem.
Které prohlížeče a operační systémy podporujete?
XDENT lze spustit ve všech moderních webových prohlížečích (Chrome, Safari, FireFox, , Opera). Funguje také na PC, MAC, Linuxu, tabletech a mobilních telefonech. Doporučujeme používat nejnovější verze uvedených prohlížečů. Vše, co potřebujete, je internetové připojení, není třeba nic instalovat.
Jaké rozlišení obrazovky je ideální?
Záleží na tom, z jakého zařízení přistupujete. XDENT automaticky zjistí, ze kterého zařízení se přistupuje, a podle toho upraví uživatelské rozhraní a ovládací prvky. V případě PC doporučujeme ideální 24″ monitor s rozlišením 1920×1080 (tzv. Full HD).
Je možné zaměstnancům omezit přístup tak, aby jej měli pouze z mé ordinace?
Ano, v nastavení oprávnění můžete konkrétním přihlašovacím účtům přiřadit pevnou IP adresu, ze které se mohou přihlásit.
Mohou být zaměstnancům přiděleny různé úrovně oprávnění?
Ano, každému přihlašovacímu účtu můžete podrobně specifikovat jejich oprávnění a omezení.
Co když mám víc poboček?
Žádný problém, XDENT vám nedává žádná omezení. Nezáleží na tom, kolik ordinací vlastníte, jestli máte jednu nebo více společností. Náš největší klient v zemi v současnosti zaměstnává více než 150 lékařů na více než 18 fyzicky oddělených místech.
Online rezervace
Mohou moji klienti zrušit nebo změnit svoji rezervaci?
XDENT vám zaručuje plnou moc nad zásadami zrušení. Můžete například nastavit nejzazší čas, kdy mohou klienti zrušit svoji online rezervaci (například nejpozději 24 hodin před uskutečněním rezervace). O všech změnách budete automaticky informováni.
Budu moci i nadále přidávat rezervace klientů do kalendáře, když mi zavolají?
Určitě. Máte úplnou kontrolu nad kalendářem a přidávání nových rezervací je rychlé a snadné. Do kalendáře XDENT můžete přidat i své osobní volno, označit hodiny, kdy nejste k dispozici, nebo vytvořit opakující se rezervace.
Mohu ručně přijmout nebo odmítnout rezervace?
Ano. Rezervace lze přijmout nebo odmítnout manuálně. Pro vaše pohodlí je k dispozici funkce automatického přijímání všech příchozích rezervací.
Jak zjistím, jestli si můj klient naplánoval rezervaci?
Vy a vaši zaměstnanci obdržíte upozornění v rámci aplikace na všechny nové rezervace. Kromě toho budou všechny online rezervace viditelné v přehledu.
Potřebuji k používání XDENT webovou stránku?
Ne. Váš účet XDENT zahrnuje přizpůsobitelnou webovou stránku se speciální webovou adresou dle vašeho výběru. Kromě toho je tato stránka optimalizována pro vyhledávání ve službě Google nebo jiných vyhledávačích. Máte-li vlastní webovou stránku, můžete na ni jednoduše přidat tlačítko „Rezervace“.
Mohou se online rezervovat stávající klienti?
Ano, můžete. Můžete například vypnout online rezervace pro všechny klienty a aktivovat je pouze pro stávající klienty.
Co když si chtějí u mě objednat cizinci?
XDENT je v současnosti plně lokalizován do šesti jazyků. Klienti mohou během online objednávání přepnout na jinou lokalizaci a vše se okamžitě přeloží.
Komunikace s klienty
Jsou SMS zpoplatněny nebo zahrnuty v měsíčním plánu?
SMS se účtují odděleně podle počtu odeslaných SMS za měsíc. Více informací naleznete v našem ceníku.
Může XDENT odesílat i e-maily?
Ano, můžete si vybrat, jestli chcete poslat SMS nebo e-mail. Můžete si také vybrat, s jakým časovým předstihem chcete zprávu odeslat. Samozřejmě, můžete si definovat šablony E-mail s SMS.
Může klient odpovědět na SMS?
Ano, a pokud se tak stane, v systému XDENT se okamžitě zobrazí textová zpráva s odpovědí. Klepnutím lze přejít na detail klienta nebo na rezervaci, pro kterou byla odpověď SMS odeslána. SMS odpověď lze použít i pro tzv. potvrzovací režim, kdy od klienta požadujete SMS potvrzení termínu.
Další funkce
Může se zdravotní dokumentace uchovávat elektronicky včetně elektronických podpisů?
Ano, je možné vést zdravotní dokumentaci výlučně elektronicky s elektronickým podpisem. Zajistíme také bezpečnost údajů v souladu se zákonem.
Je možné vytvořit léčebné plány?
Ano, rychle a jednoduše. V nastaveních si můžete přizpůsobit vlastní vzhled a pomocí průvodce již můžete sestavit plán léčby podle svých potřeb.
Jak je to s propojkami RVG?
XDENT v současnosti podporuje více než 30 dodavatelů softwaru RVG. Přímo ze softwaru XDENT můžete jedním kliknutím zobrazit dokumentaci klienta RVG. Výrobci RVG nás pravidelně kontaktují se svými novými produkty, takže seznam podporovaných RVG se neustále rozšiřuje.
Je možné ke zdravotní kartě připojit naskenované dokumenty, videa a jiná média?
Ano, XDENT má modul „Galerie“, do kterého můžete nahrát jakýkoli soubor potažením myší nebo kliknutím. Tyto soubory můžete pojmenovat a také je libovolně „označit“. Tyto značky pak můžete snadno filtrovat a vyhledávat.
Je XDENT certifikován Národním centrem zdravotnických informací?
Ano. Jsme hrdí na to, že XDENT je certifikován Národním centrem pro zdravotnické informace. Tato prestižní certifikace potvrzuje náš závazek dodržovat nejvyšší standardy bezpečnosti, kvality a interoperability ve zdravotnictví.
Zaujal Vás XDENT, ale se stomatologií nebo dentální hygienou nemáte nic společného?
To nás velmi těší, máme mnoho klientů mimo stomatologii, kde stačilo „jen“ skrýt lékařské funkce a XDENT ihned splňoval všechny ostatní podmínky a požadavky. Např. pro plastickou chirurgii, nebo beauty salony..
Nenašli jste, co jste hledali? Neváhejte nás kontaktovat.
Moderní a bezpečný software pro plánování schůzek u zubaře, zasílání SMS připomínky, fakturaci zubařských služeb a další moderní funkce řízení zubařské praxe.

