Máme tu pro vás další aktualizace. Nově si můžete nastavit preferovaný jazyk u zaměstnanců s kalendářem. K dalším změnám patří lepší přehledy u požadavků na objednání, stav úhrady dokladů v pokladně a podrobnější statistiky u SMS notifikací.
1. Detailnější statistiky u SMS notifikací
Vylepšili jsme rozpoznávání kladných odpovědí od pacientů. Pokud pacient jednoznačně potvrdí účast, SMS automaticky označíme jako přečtenou. Vy se tak můžete plně věnovat jen těm, kteří svou účast nepotvrdí nebo odpovědí jinak. Ve statistikách u notifikací SMS si můžete vybrat období, kde uvidíte konkrétní odpovědi, ale pouze tři měsíce zpětně. Aktuálně se tak podíváte, co je zde za obsah SMSky a vyhodnocení odpovědi. Součástí je i nastavení výběru kalendáře a zaměstnance, telefonního čísla klienta, služby, termínu a pobočky.
2. Požadavky na objednání v bočním panelu
V bočním panelu se nyní u Požadavků na objednání zobrazuje konkrétní kalendář, který se vztahuje k daným požadavkům, pro lepší přehlednost.
3. Přehled nabití kreditu u klientů podle čísel dokladů
Ve statistikách u klientů naleznete při exportu v kreditu u posledního sloupce i čísla dokladů, což usnadní a zpřehlední orientaci v dobíjení kreditu.
4. Stav uhrazení dokladu v pokladně
Ve statistice pokladny, v záložce „Rozšířená“, najdete nový sloupec „Uhrazeno“. Tento sloupec zobrazuje stav úhrady dokladu – buď „Uhrazeno“, nebo „Neuhrazeno“ formou křížku či fajfky. Díky tomu získáte přesnější přehled o stavu dokladů.
5. Úprava Parokříže s Implantátem a Mezičlenem
Měření u Parokříže už lze provádět s aplikovaným Implantátem. Naopak po přidání Mezičlenu nelze nic vykazovat nebo zapisovat.
6. U zaměstnanců s kalendářem lze nastavit preferovaný jazyk
U zaměstnanců s kalendářem je nyní možnost nastavit preferovaný jazyk, kterým komunikují, což eliminuje jazykovou bariéru i u klientů a usnadní tak plynulejší komunikaci. Tato informace bude také viditelná v online bookingu.






